Fáj a fogam

gyik1Fájós fog esetében a lehető legkorábban segítséget kell kapni a fájdalom forrásának megszüntetésére. Ha azonnali segítségre van szüksége, akkor hívja a +36 1 285 20 52 telefonszámot és mi soron kívül fogadjuk Önt a rendelőnkben.

Hidegre, melegre, édesre vagy savanyúra érzékeny a fogam

A fogak érzékenysége árulkodó jel, akkor jelentkezik, ha valamilyen külső inger hatására hirtelen fájdalmat érzünk a fogunkban, ami nem múlik el rövid időn belül. Ennek az érzékenységnek több kiváltó oka is lehet. Az érzékenység sikeres megszüntetésének lehetőségei: tömés, betétek vagy gyökérkezelés.

Hiányzik egy vagy több fogam

Sokan gondolják úgy, hogy a hiányzó fogaknak csak esztétikai jelentőségük van, tehát hátsó fogak esetében nem is fontos azok pótlása. A foghiány azonban komoly egészségügyi problémát is okozhat. Azok pótlására ma már több kíméletes megoldás is létezik: fogászati implantátum beültetése vagy fogpótlás készítése.

Vérzik, gyulladt az ínyem

A vérző ínyt sok esetben kezeljük triviális tünetnek, pedig a háttérben komolyabb problémák is meghúzódhatnak, melyek akár a fog elvesztéséhez is vezethetnek. Érdemes tehát mihamarabb utána járni a fogínyvérzés eredendő problémájának. Lehetséges megoldások: dentalhigiéniai kezelés vagy a fogínysorvadás kezelése.

Mozog a fogam

Azt észleli, hogy meglazultak a fogai? Esetleg érzékennyé is vátak? Ezekre a tünetekre mindenképpen oda kell figyelnie. A problémát legtöbb esetben a fogkőképződés és a fogíny gyulladása okozza. A mozgó fogakat a fogágy kezelésével vagy a fog eltávolításával és fogbeültetéssel lehet sikeresen kezelni.

Fogászati magánrendelés Budapesten

Klimatizált, prémium környezetben várjuk Önt a Kossuth Dental fogászati magánrendelőjében Budapesten, a XX. kerületben. Kérjen ingyenes konzultációs időpontot űrlapunkon vagy a +36 1 285 2052 számon!